Een aanvraag voor een nieuwe vergunning, geld overboeken voor je vakantie of solliciteren op een leuke functie. Voor de een is het gemak en voor de ander misschien weer tijdwinst. Maar dat we vaak veel liever onze zaken online regelen in plaats van in ‘real life’, dat staat wel vast. Bij Digital Customer Experience (DCX) help je opdrachtgevers om op alle contactmomenten uit te blinken. En makkelijker klanten en contactpersonen te benaderen via het digitale kanaal.

Wat we doen binnen Digital Experience and Design

We werken voor verschillende grote organisaties. Zo realiseerde wij eerder bijvoorbeeld al een website voor de overheid, ontwikkelde we het nieuwe internetbankieren voor een financiële instelling en hielpen we een retail organisatie aan een interactieve webwinkel. Dat alles natuurlijk met de complete workflow aan de achterkant en de benodigde CRM-oplossingen.

Opleidingen

Je kunt binnen Digital Experience and Design veel verschillende kanten uit qua ontwikkeling. Bijvoorbeeld binnen architectuur, development of business transformaties zijn er talloze mogelijkheden voor opleidingen en trainingen. Via ons all you can train programma zijn deze opleidingen en trainingen voor jou altijd binnen handbereik. O.a. de volgende opleidingen behoren tot de mogelijkheden:
  • Awareness Digitale Ergonomie
  • Customer Journey Design
  • Consultancy Skills
  • Faciliteren van workshops
  • Java en .NET programmeren
  • Agile Architectuur
  • Rapid prototyping

Is Digital Experience and Design interessant voor jou?

Met meerdere specialisten zoals front end & back end developers, UX solution experts en CRM consultants analyseer en werk je een hele klantjourney uit. En realiseer je een digitale klantbeleving die helemaal past bij de opdrachtgever. Daar komt veel bij kijken en bouw je soms wel met meer dan 200 collega’s aan een website. Dat vergt veel structuur, afstemming en teamwork. Maar dat maakt jou juist zo goed in je werk. Zie jij jezelf bij DCX aan de slag gaan?
job alert

Ontvang de laatste vacatures