Met slecht een handje vol medewerkers richtte Serge Kampf in 1967 Sogeti op. Een bedrijf gericht op IT diensten. Inmiddels is Sogeti, vandaag de dag Capgemini genoemd, uitgegroeid tot ’s werelds grootste dienstverlening op het gebied van consultancy, technologie en outsourcing. Met ruim 208.000 medewerkers wereldwijd opereren wij in meer dan 40 landen en helpen wij onze klanten op weg met hun digitale transformatie.
Voor grote organisaties is het niet altijd makkelijk om mee te gaan met deze snel veranderende wereld en in te spelen op nieuwe ontwikkelingen. Of het nu gaat om het toepassen van de laatste wet- & regelgeving of om het zo optimaal mogelijk bedienen van de klant. Daarom helpen wij (internationale) organisaties hierbij. En bieden wij hen vier verschillende diensten:
We snappen dat technologie niet zomaar tot stand komt. Daar zijn mensen voor nodig. Daarom zijn onze medewerkers van grote waarde. Van het moment dat Serge Kampf Capgemini oprichtte, tot op de dag van vandaag. Zij leveren tenslotte iedere dag een impactvolle bijdrage aan het bedrijf. Onze slogan is dan ook ‘People matter, results count’ en die gedachte laten wij graag doordringen binnen de hele organisatie. Zo vormen zeven belangrijke kernwaarden samen wereldwijd het DNA van Capgemini.
Onze (internationale) opdrachtgevers komen uit verschillende sectoren. Denk aan de financiële wereld, publieke sector en retail. Maar ook aan electronics & high tech en de transport & distributie industrie. Zo helpen wij onze opdrachtgevers bijvoorbeeld bij het ontwikkelen van internetbankieren, het inrichten van bedrijfs- en logistieke processen, het verwerken en analyseren van klantdata of op het gebied van security. Stuk voor stuk uiteenlopende en uitdagende projecten dus. Wil jij hier ook aan bijdragen? Kijk dan vooral bij onze openstaande vacatures.