2 1 3

Maatschappelijk verantwoord ondernemen

Dat een organisatie maatschappelijk verantwoord onderneemt? Dat mag je in deze tijd eigenlijk wel verwachten. Dus ook van ons. Natuurlijk zijn we er nog lang niet. Maar we hebben inmiddels al wat mooie stappen gemaakt.

Onze MVO strategie

We gebruiken graag onze kennis en expertise om een positieve bijdrage te leveren aan de maatschappij. Hierbij richten wij ons niet alleen op milieu en duurzaamheid. Maar ook op een fijn werkklimaat waar al onze medewerkers zich in thuis voelen. Daarnaast zetten wij onze digitale skills in om direct iets terug te geven aan de maatschappij.

Duurzaamheid en milieu

Een bijdrage leveren aan het milieu begint bij jezelf. In ons geval is dat via ons kantoor op Utrecht Leidsche Rijn. Je ziet het vanaf de buitenkant misschien niet meteen, maar ons kantoor beschikt over verschillende mooie duurzame en milieuvriendelijke technologieën en aanpassingen. Zo heeft ons kantoor onder andere:

  • energiezuinige verlichting dat reageert op aanwezigheid en daglicht.
  • toiletten die tot wel 50% besparen op water.
  • hoogwaardige geïsoleerde gevels en daken.
  • een zonneboiler die gebruikmaakt van zonne-energie en werkt met een zeer energiezuinig intelligent besturingssysteem.
  • een broedkast op het dak en vogelkasten in de gevel.
  • vloerbedekking welke bestaat uit 51,1% gerecycled materiaal.
  • en standplaatsen voor elektrische auto’s

Ons werkklimaat

Blije en gelukkige medewerkers zijn de basis van een goed lopend bedrijf. Daarom zorgen we graag voor een werkomgeving waar iedere medewerker zich in thuis voelt en niemand wordt uitgesloten. Daarnaast vinden wij het belangrijk dat onze medewerkers fit en gezond zijn en blijven. Daar ondersteunen wij hen natuurlijk graag bij. Bijvoorbeeld met een vitaliteitsplan, ergonomische werkplekken, hulp bij stress en een sportprogramma. Toch kan het voorkomen dat het allemaal even niet zo goed gaat. Maar ook dan helpen wij jou om weer lekker in je vel te komen.

Bijdrage aan de maatschappij

Zoals je leest, proberen wij dus op verschillende manier een positieve impact te maken op de maatschappij. En wij stimuleren onze klanten om dit ook te doen. Maar we zetten onze digitale skills niet alleen in om onze klanten te helpen. Zo dragen wij bijvoorbeeld ook bij aan verschillende projecten van non-profit organisaties zoals de Voedselbank, Vluchtelingenwerk Nederland en het Aidsfonds.