Business Analyse in Consumer Products en Retail als Young Professional (0-2 jaar)

Vacatures voor deze combinatie
Business Analyse
in
Consumer Products en Retail
als
Young Professional (0-2 jaar)
Ga naar mijn wereld

Business Analist

Als Business Analist bij Capgemini werk je letterlijk op het snijvlak van business en technologie. Je kent de businessbehoefte van de opdrachtgever als geen ander en zorgt voor IT-oplossingen die daar nauw op aansluiten. Daarbij help je onze klanten natuurlijk ook bij het invoeren van de gekozen oplossing. Je bent dus eigenlijk een soort tolk.

Van processen in kaart brengen en optimaliseren tot het inrichten van nieuwe processen en de vertaling naar IT-oplossingen. Geen opdracht is hetzelfde. Maar wat al onze, meer dan 500, business analisten wel gemeen hebben is dat zij veel marktkennis hebben. En echt snappen hoe processen lopen. Of het nu gaat om een supermarkt, fabriek of overheidsinstelling. Lees meer...

Consumer Products en Retail

We werken aan strategische oplossingen om bedrijfsresultaten van retailers en fabrikanten van consumentenartikelen duurzaam te verbeteren. Winkel(keten)s, producenten en leveranciers van levensmiddelen en consumentenproducten kunnen onder andere bij ons terecht voor ‘all channel experience’, slimme IT-architectuur (met hoge beveiliging en privacybescherming), Integrated Planning & Execution-oplossingen, automatisering van handmatige processen, Seamless Customer Engagement, mooie en klantgerichte applicaties.

Young Professional

Of je nou met kerst graag een foute trui draagt of gamend door het leven gaat; bij Capgemini vind je altijd wel gelijken. En ontmoet je ‘andere’ collega’s, dan leer je extra van elkaar. Want elkaar helpen zit in ons DNA. Zo halen we het beste in elkaar naar boven.

We werken niet alleen hard, maar vermaken ons ook prima als we werk even loslaten. Met borrelen, sporten, gamen, film kijken en vaak doen we dat gewoon samen. Lees meer...